21 Mayıs 2015 Perşembe

Estee Lauder Daywear BB Krem


Daha önce alışveriş yazımda yazdığım ve en çok merak edilen Estee Lauder BB Krem bugün konuğumuz. 
İlk bb krem deneyimim olarak kendimi Estee Lauder'a emanet ettim. Önceden bb kremlerin gün içinde kaybolup gideceğini aşırı hafif yapılı olacaklarını düşünüyordum ve uzak duruyordum. Ancak Estee Lauder beni şaşırttı. 
BB kremlerin genelde sivilceye neden olabildiğini duyduğumdan en doğru kararı verebilmek için 10 gün kadar  her gün düzenli kullandım. Fakat hiçbir sivilcelenme veya alerjik bir durumla karşılaşmadım.


Ürünün yapısını fondötenlere benzettiğimi söyleyebilirim. Biraz yoğun yapılı. Orta düzeyde bir kapatıcılığa sahip. Diğer Daywear ürünlerinde de olduğu gibi salatalık gibi fresh bir kokusu var.
Yağ içermeyen formülü sayesinde gün içerisinde cildimde hiçbir yağlanma veya parlama yapmıyor. Sürdüğüm andan itibaren bir canlılık oluşturuyor ve gün boyu kalıcığını koruyor.
02 medium rengi indirimdeki tek renkti. Buğday tenli olduğumdan olabileceğini düşünmüştüm. Birazcık koyu oldu ama yüzüme iyice yedirdiğimde ve miktarı az tuttuğumda hiç sırıtmıyor. Zaten yaz günleri için biraz koyu renge ihtiyacım vardı. 

Ürün SPF 35 (Güneş koruması) içeriği ile yaz-kış cildi Güneşin zararlı ışınlarından koruyor. 
İndirimli olarak, 15 ml deneme doyunu 35 tl'ye internet sitesinden alabilirsiniz. Estee Lauder
Sevgiler..

18 yorum:

  1. güzele benziyor spf 35 içermesi de ayrıca iyi tabi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle yaz günleri için de oldukça ideal.

      Sil
  2. İstediğim post geldi sonunda 2 bb kremim bitince,bu bb yne indirime girerse (inşallah girer) kesinlikle alıcam.tekrar güle güle kullan Ayşencim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilk kez kullandım ve çok sevdim. bencede kullanmalısın. çok teşekkür ederim canım:)

      Sil
  3. bu yazını merakla bekliyordum bildiğin sepette bekletiyordum bu ürünü ;) alıp deneyeceğim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) umarım sen de memnun kalırsın..

      Sil
  4. Çok güzel bir yazı olmuş, merak ettim şimdi amaa ;)

    YanıtlaSil
  5. marka çok iyi ama 15ml için fiyat çok :( ben pure beauty cc ve bb kremlerimle yaşamaya devam etmek istiyorum hehe :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. markanın ismi fiyatlara yansıyor tabii:)

      Sil
  6. Bu ara bb kremlere aşırı meraklıyım. İlgimi çekti mutlaka deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben ilk kez bb krem denedim ve çok memnun kaldım:) bencede denenmeli:)

      Sil
  7. Ay amanın Markanın adını görünce hele bir de BB krem olunca kimbilir ne kadardır dedim. 35 tl'yi görünce derin bir oh çektim :) Deneme boyu olsun çok fark etmez bence. Zaten diğerleri 50 ml, 30 ml oluyo da sonuna kadar severek mi kullanıyoruz. Bir an önce bitse de yenisini alsak diyoruz. Çok sıkmadan çabuk çabuk bitmesi açısından kozmetik ürünlerin bu boy olmasından yanayım ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle aynı fikirdeyiz. en iyisi bile olsa bi süre sonra sıkılıyor insan. 15 ml gayet yeterli geldi bana:)

      Sil
  8. Çok güzel bir yazı olmuş :) Blogunu takibe aldım canım bana da beklerim sevgiler :) http://betulunsirlari.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  9. teşekkür ederim hoşgeldin. tabii hemen bakıyorum.

    YanıtlaSil