26 Mayıs 2015 Salı

La Colline Cellular Vital Eye Mask


Tekin Acar'dan yaptığım alışveriş sonrasında deneme boy olarak verilen La Colline göz maskesi markayı da tanımama fırsat oldu. Marka İsviçre'nin önde gelen cilt bakım markalarından biri.
Göz maskesinin içeriğinde Peygamber çiçeği ve ebegümeci bulunuyor. Göz çevresi kırışıklıklarını, koyu halkarı ve şişlikleri yok etmeyi vaad eden bir anti-aging maske.
Maskeyi cildi temizledikten sonra göz çevresine C şeklinde uygulamak gerekiyor. Ben peeling sonrasında kil maskesi uygularken sürmeyi tercih ediyorum. Göz çevresinde ilk etapta ferahlık hissi yaratıyor. Yaklaşık 10 dakika kadar bekledikten sonra ıslak pamuk yardımı veya ılık suyla durulamak gerekiyor. Durulama işlemi sonrasında göz çevresinde bıraktığı aydınlık anında dikkat çekiyor ve göz çevresindeki şişliklerin dengelendiği görülüyor. Pek kırışıklığım olmadığından etkisi hakkında bir şey söyleyemiyorum ve zaten kırışıklık oluşmadan önlem almakta her zaman için fayda var.
Fiyat olarak internetten araştırma yaptığımda 300-350 lira aralığında fiyatlara rastladım. Ama zaten anti-aging kremlerin fiyatları göz önünde bulundurulursa normal denilebilecek fiyatlar olduğunu söyleyebilirim.

15 yorum:

  1. İlk defa duyuyorum bu maskeyi,sayende bir çok bilmediğim ürünleri okuyup öğreniyorum tatlım :) göz kremi olarak n kullanıyorsun tatlım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çisemcim öyleyse ne mutlu bana:))
      canım göz kremi olarak Estee Lauder kullanıyorum bu aralar. oldukça memnunum. onla ilgili bi post hazırlicam yakında:)

      Sil
  2. o zaman postunu okumak için bekliyorum ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu aralar biraz tembelliğim üzerimde inşallah en yakın zamanda paylaşırım canım:)

      Sil
  3. göz maskelerini oldukça faydalı buluyorum ben kullanmak lazım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle.. özellikle de kırışıklıklar oluşmadan önlem almak lazım.

      Sil
  4. Bu aralar göz kremi arayışındayım bende,çünkü bitmek üzere.Ama Kiehl's a göz dikmiş durumdayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kiehl's in de iyi olduğunu duymuştum ama denemedim hiç canım..

      Sil
  5. Merhaba blogunu keşif etkinliğinde gördüm ve takibe aldım :) Benimde bir kozmetik blogum var bekliyorum senide :) Keşif etkinliğimede katılmayı unutma sakın ;)

    www.beautybygizzy.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba davetin için teşekkür ederim. hemen bakıyorum.

      Sil
  6. Biraz pahalıymış ama işlevi güzel :) Bloğunu takibe aldım bende bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım. zaten takipteyim:)

      Sil
  7. bunu ben de kullanıyorum ve çok memnunum pahalı da olsa işe yarıyor sonuçta

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle... Cildimiz buna değer:)

      Sil
  8. ilk defa duydum bu ürünü kırışıklıklar artınca düşünülebilir :)Blogunu takibe alıyorum
    fit ve daha güzel huzurlu bir yaşam için olan yeni bloğuma da beklerim :)
    http://ceydabilgic.blogspot.com.tr/?m=0

    YanıtlaSil