26 Mayıs 2015 Salı

La Colline Cellular Vital Eye Mask


Tekin Acar'dan yaptığım alışveriş sonrasında deneme boy olarak verilen La Colline göz maskesi markayı da tanımama fırsat oldu. Marka İsviçre'nin önde gelen cilt bakım markalarından biri.
Göz maskesinin içeriğinde Peygamber çiçeği ve ebegümeci bulunuyor. Göz çevresi kırışıklıklarını, koyu halkarı ve şişlikleri yok etmeyi vaad eden bir anti-aging maske.
Maskeyi cildi temizledikten sonra göz çevresine C şeklinde uygulamak gerekiyor. Ben peeling sonrasında kil maskesi uygularken sürmeyi tercih ediyorum. Göz çevresinde ilk etapta ferahlık hissi yaratıyor. Yaklaşık 10 dakika kadar bekledikten sonra ıslak pamuk yardımı veya ılık suyla durulamak gerekiyor. Durulama işlemi sonrasında göz çevresinde bıraktığı aydınlık anında dikkat çekiyor ve göz çevresindeki şişliklerin dengelendiği görülüyor. Pek kırışıklığım olmadığından etkisi hakkında bir şey söyleyemiyorum ve zaten kırışıklık oluşmadan önlem almakta her zaman için fayda var.
Fiyat olarak internetten araştırma yaptığımda 300-350 lira aralığında fiyatlara rastladım. Ama zaten anti-aging kremlerin fiyatları göz önünde bulundurulursa normal denilebilecek fiyatlar olduğunu söyleyebilirim.

21 Mayıs 2015 Perşembe

Estee Lauder Daywear BB Krem


Daha önce alışveriş yazımda yazdığım ve en çok merak edilen Estee Lauder BB Krem bugün konuğumuz. 
İlk bb krem deneyimim olarak kendimi Estee Lauder'a emanet ettim. Önceden bb kremlerin gün içinde kaybolup gideceğini aşırı hafif yapılı olacaklarını düşünüyordum ve uzak duruyordum. Ancak Estee Lauder beni şaşırttı. 
BB kremlerin genelde sivilceye neden olabildiğini duyduğumdan en doğru kararı verebilmek için 10 gün kadar  her gün düzenli kullandım. Fakat hiçbir sivilcelenme veya alerjik bir durumla karşılaşmadım.


Ürünün yapısını fondötenlere benzettiğimi söyleyebilirim. Biraz yoğun yapılı. Orta düzeyde bir kapatıcılığa sahip. Diğer Daywear ürünlerinde de olduğu gibi salatalık gibi fresh bir kokusu var.
Yağ içermeyen formülü sayesinde gün içerisinde cildimde hiçbir yağlanma veya parlama yapmıyor. Sürdüğüm andan itibaren bir canlılık oluşturuyor ve gün boyu kalıcığını koruyor.
02 medium rengi indirimdeki tek renkti. Buğday tenli olduğumdan olabileceğini düşünmüştüm. Birazcık koyu oldu ama yüzüme iyice yedirdiğimde ve miktarı az tuttuğumda hiç sırıtmıyor. Zaten yaz günleri için biraz koyu renge ihtiyacım vardı. 

Ürün SPF 35 (Güneş koruması) içeriği ile yaz-kış cildi Güneşin zararlı ışınlarından koruyor. 
İndirimli olarak, 15 ml deneme doyunu 35 tl'ye internet sitesinden alabilirsiniz. Estee Lauder
Sevgiler..

18 Mayıs 2015 Pazartesi

Gratis Flash Tatto



Bu sene oldukça moda olan flash tattoları ne yazık ki her yerde bulmak mümkün olmuyor. Geçenlerde Gratis'te bulan arkadaşım sağolsun beni de unutmamış. 
Tüy şeklinde tattolar artık çok demode olmuş olsa da benim hala ilgimi çekiyor:)


Gördüğünüz gibi altın,gümüş ve siyah renklerde çeşitleri mevcut olan tattoların uygulaması da oldukça basit.
Öncelikle cildin kuru ve temiz olması gerekiyor. Krem vs. sürülmemeli. Üzerindeki jelatini çıkararak istediğiniz bölgeye yapıştırıp, arka yüzüne 15 saniye kadar ıslak pamukla bastırmak gerekiyor. Ardından yapışkanı çektikten sonra istediğiniz tatto sizinle:)
Tattolar suya dayanıklı. Ancak uyguladığınız yere göre kalıcılığı değişiyor. Örneğin bacağa uygulandığında kıyafetlerden dolayı daha kolay silinirken, kolda daha kalıcı olabiliyor. 
Ortalama bir hafta kadar kalıcığı var. Tabii bu kişiden kişiye değişebilir. Eğer sıkılır ya da beğenmezseniz, bebe yağıyla veya yağlı göz makyaj temizleyicilerle çıkarabilirsiniz. 

Bu da arkadaşımın yaptığı uygulama..

Flash tattoları bu yaz çok fazla göreceğe benziyoruz...





15 Mayıs 2015 Cuma

Benefit Lolli Balm




Merhaba; Benefit'in dört dudak nemlendiricisinden "Lolli Balm" bugünün konuğu. Bende gördüğünüz ürün deneme boy olduğundan öyle minicik:) Tüm Benefit ambalajlarını çok beğeniyorum ama bunu bi ayrı sevdim.
Balm oldukça pigmentli ve Lolli Balm rengi tam bir lolita pembesi. Dudakta oldukça iyi bir nemlendirme sağlıyor. Nemlendirmenin yanı sıra hafif renklendirme ve parlaklık verme özelliği var. Farklı bir rujla birlikte kullanılabileceği gibi tek başına da kullanılabilir. Ben tek başına kullanmayı tercih ediyorum. Dudaktaki donuk görünümü pigmenti sayesinde canlandırıyor. Hafif kokusunu herkesin seveceğini düşünüyorum.



Kalıcılık konusuna gelecek olursak orta düzeyde bir kalıcılığı olduğunu söyleyebilirim. Yani ortalama 1-2 saatte bir tazelemek gerekecektir. 
Fiyat performans açısından karşılaştıracak olursak aynı işlevleri daha uygun fiyatlı markalarda bulmak mümkün aslında. Ama Benefit'e karşı bi zaafım olduğundan benim için özel bir yere sahip.
Yaz günlerinde doğal bir güzellik sağlayacak gibi görünüyor:)

13 Mayıs 2015 Çarşamba

100.Postum ve Estee Lauder Alışverişim

Yaklaşık 7 aydır yazdığım blogumun bugün 100.postunu paylaşıyorum. Umarım zaman içinde 0'lar daha da artar:)


Son zamanlarda Estee Lauder internet sitesi ve kampanyaları dikkatimi çekiyordu. Günlük temizleme rutinim de bahsettiğim Estee Lauder köpük temizleyicim bittiğinden ve marka olarak çok memnun olduğumdan bu sefer de krem temizleyicisini denemeye karar verdim. 
Kampanyalı olan BB kremlerden 15 ml olduğundan iki tane aldım. Çünkü kendisinden beklentim büyük:) 
Bunların yanında da siparişime hediye olarak 7 günlük kullanım için Advanced Night Repair Onarıcı serum gönderildi. (Bu seçim size ait)
Ürünleri kullandıkça yorumlarımı paylaşacağım. 
Şimdilik hoşçakalın...

12 Mayıs 2015 Salı

Bitenler-3


Sonunda bitenler yazımı yazabildim diyerek postuma başlıyorum.
Kısaca tek tek inceleyelim.
Matrix Clean Remix Kuru Şampuan; kuaförümden aldığım bir üründü. Özellikle kahkül kullandığım dönemde kurtarıcım oldu ve severek kullandım. Her daim evde bulundurmak istediğim bir ürün. Detaylı incelemesi için tık tık.

Watsons Body Lotion; kokusunu çok sevdiğim ama çok iyi bir nemlendirme sağlamayan bir krem. Gramajının fazla olması beni biraz sıktı. Ürünlerin hızlı hızlı bitmesini ve yeniden almayı seviyorum:) Tekrar almayı düşünmüyorum. Detaylı yazısı için tık tık.

Palmolive Thermal Spa Duş Jeli; fresh kokusunu seviyorum. Çok kalıcı olmamakla birlikte duştan sonra bir saat kadar kalıcılığı oluyor. Yenisini aldım bile:)

I Love Strawberries Cream; yine çilek kokusu... Çilek kokusunu çok seviyorum ama genel olarak tatlı kokuları uzun süre kullanınca sıkılıyorum. Nemlendirmesine gelince çok yeterli bulmadım. Cilt emdikten bir süre sonra yeniden kuruluk oluşabiliyor. Zaten ambalajını çok sevdiğimden almıştım ama tekrar almayı düşünmüyorum. 

Eda Taşpınar At Kuyruğu Bitkisi Şampuanı; bir süre kullandıktan sonra yazısını yazdığımda memnun olduğumu belirtmiştim. Beni en çok cezbeden yönü saç dökülmesini azaltmasıydı. Ancak şampuanın bitmesine yakın bu etkisi olmadı ve saçlarım yeniden dökülmeye başladı. Yeniden almayı düşünmüyorum. Detaylı yazısı için tık tık.

Sephora Lip Gloss; tüplü ambalajıyla uygulamasını çok seviyorum. Tadı, kokusu oldukça güzel. Farklı bir rengi çantamda:)

Benim biten ürünlerim bu kadardı. İçlerinde sizin sevdikleriniz-sevmedikleriniz var mı?






11 Mayıs 2015 Pazartesi

Bahar Ojelerim


Baharın sonunda gelmesiyle birlikte tırnaklarda canlı renkler yine ön plana çıkmaya başladı. Ojelerde neon renkler yine çok moda.. Neon renkler arasında en vazgeçemediğim ise pembe... Özellikle bronz tendeki duruşuna asla karşı koyamam..



Flormar Supershine serisinden 04 numara bugünlerde favorim. Supershine serisi sedefli, ıslak, parlak ve canlı bir görünüme sahip. Fırçasının uzunluğu uygulamada kolaylık sağlıyor. Kalıcılık olarak ise standart Flormar ojeleri kadar.

Golden Rose 204 ilk kez denediğim mavi oje ünvanını aldı. Mavi ojeyi şimdiye kadar tercih etmememe bi anlam veremedim doğrusu. Bu yaz sıklıkla benimle olacağa benziyor.

Sizce yaza en çok hangi renk yakışıyor?

7 Mayıs 2015 Perşembe

Watsons Isı Bandı


Merhaba; kullanan herkesin övgüyle bahsettiği ısı bantlarını ben de denemek istedim.
Islak mendil paketlerine benzeyen paketin içinde 5 tane ısı bandı bulunuyor. Bantların içerisinde koyu kıvamlı bi jel varmışcasına hafif sert bir yapısı var. Hafif eğimlere uyum gösteriyor ama çok fazla eğilip bükülmüyor. Arka yüzündeki kağıdı çıkararak yapıştırmak gerekiyor ama kağıt çıkarken çok fazla yırtılıyor. Tamamen çıkarmayı henüz hiç başaramadım. Ama kenar taraflarının çoğunu çıkarınca kolaylıkla yüzeye yapışıyor.
Bandın direkt cilde yapıştırılmaması, yatarken kullanılmaması ve bebeklerde kullanılmaması öneriliyor. Bu nedenle bandı atletimin dış yüzeyine yapıştırıyorum. Tabii böyle günlerde üzerime daha bol kıyafetler giyinmeye özen gösteriyorum ki bantın izi belli olmasın. Bant yaklaşık 5 dakika içerisinde ısı vermeye başlıyor ve 15-16 saate kadar ısı vermeye devam ediyor. Bel ve boyun ağrılarına, adet ağrılarına çok iyi geldiğini, kullandığımda verdiğim parayı helal etmem haricinde üstüne bir de dua ettiğimi söyleyebilirim. Ayrıca kış aylarında ısınmak için bile kullanırım ki ben bunu:)
Ben makyaj çantamın içinde bir tane hep taşıyorum. Herkese şiddetle tavsiye ederim:)

5 Mayıs 2015 Salı

Kaşa Kıl Atımı, Kontür Deneyimim


Merhaba; yaklaşık 1,5 sene önce yaptırdığım kalıcı makyajdan bahsetmek istiyorum bugün. 
İşlem yapılmadan önce kalem ile kaş dizaynı yapılarak beğendiğiniz şekil belirlenince işlem başlıyor. Tabii biraz acı veren bir işlem. Canınız acırken hiçbir şekilde hareket etmemeniz gerekiyor.  İşlemi özel günlerinizde yaptırmamaya dikkat edin. Yapan kişinin önereceği kremi gün içinde tarif edildiği şekilde kullanmaya ve oluşan yara kabuğunu koparmamaya dikkat edin. 



İşlem yapıldıktan sonra bir kaç gün yüzde şişlik olabiliyor. Yara kabuğu ortalama bir haftada kendiliğinden düşüyor. Gerçi bu kişiden kişiye değişebilir. Benim daha uzun sürmüştü. 
Kaşlarınızda doğal bir görünüm oluşturuyor. 

Gelelim 1,5 sene sonraki yorumuma.. Bir daha yaptırır mıyım? 
Daha önceki yazılarımda da belirttiğim şekilde kaşımda kızarmalar başladı. Kaş rimeli ve kaş farları yardımıyla kızarıklığı kapatmaya çalışıyorum. Tekrar yaptırma konusuna gelince, tekrar aynı acıyı çekmek ve bakımını yapmak zor geliyor. Tabii sonuç yine aynı olacaktır diye de pek heveslenemiyorum. 
Yaptırmayı düşünenlere önerim; gerçekten çok problemli bir kaşınız yoksa, kozmetik ürünler ile de yola devam edebilirsiniz:))

Sevgiler...

Yüz Kontürleme-Yüz Boyutlandırma




Merhaba;
İlk kez bir makyaj uygulamamı sizlerle paylaşıyorum ve umarım faydalı olabilirim. Yüz kontürleme nedir nasıl yapılır? Öncelikle ondan bahsedelim.
Yüz kontürleme genellikle elmas tipi, yuvarlak ve kare yüz hatlarına sahip kişilerin yüzüne gölgelendirme yaparak daha ideal bir şekilde yüzü oval göstermek için kullanılır. Anlaşılacağı üzere amaç zaten yüzü oval bir görünüme kavuşturmak olduğundan, oval yüz tipine sahip olanların pek fazla ihtiyaç duyacağı bir makyaj stili değildir.
Kontür makyajında burun olduğundan daha ince ve kısa gösterilebilir. Yapılacak olan işlem, yüzün geri planda kalması istenen bölümünü koyu renklendirmek ve ön plana çıkarılmak istenen yerlerin ise ten renginde renklendirdirilmesidir.
Uygulama için biri ten renginizden iki ton kadar koyu ve ten renginizde iki çeşit fondötene ihtiyaç vardır. Fondötene bağlı kalmadan, elinizdeki malzemelerle pudra, stick fondöten, concealer da kullanabilirsiniz.
Yukarıda gördüğünüz fotoğrafta yüzüme makyaj bazı uygulayıp ve hafif bir göz makyajı yaptıktan sonra yüz kontürleme işlemine başlıyorum. Ben her zaman ilk olarak göz makyajımı yapmayı tercih ediyorum ki fondötende lekelenmelere neden olmayayım.



Fotoğrafta gördüğünüz gibi elmacık kemiklerimim alt bitiş noktasından kulağıma doğru koyu renkte fondöten uyguladım. Burnumu daha ince göstermek için yanlarına koyu renk uygulama yaptım. Uygulama yaparken kullandığım koyu renkli fondöten likit, açık renkli olan stick fondöten ve dudağımın üzerine V şeklini verdiğim ürün concealer. Sizde bu gibi kombinler kullanabilirsiniz.


Ve sonuç...