29 Aralık 2014 Pazartesi

Deborah Milano Extraordinary 5 in 1 Mascara




Uzun zamandır bu kadar beğenimi kazanmış bir rimel ile karşılaşmamıştım. Deborah uzun süredir Türkiye'de bulunmayan bir İtalyan markası. Eczane markası olarak da güven verici. Yeniden satışa sunulmasına en çok sevinenlerden biri oldum. Mascara 5 in 1 içeriğe sahip. Uzatma,kıvırma,ayırma,dolgunluk ve ekstra siyah... Yani arayabileceğimiz her şeye sahip:)




Ürünü ilk denediğim anda hemen yazmak istedim. Ancak daha önceki mascara yorumlarımda da tanık olduysanız rimelin gün içinde ağırlaşmaması ve kolay temizlenmesi benim için çok önemli bir ayrıntıdır. Bu nedenle yazmak için biraz bekledim. Ürün gün içinde gözlerde ağırlık ve sertlik hissine neden olmuyor. Çok kolay temizleniyor ve temizlendikten sonra kirpikleriniz doğal yumuşaklığına hemen dönüyor. İlk kullanımda fırçası biraz büyük olduğundan hemen alışamadım ve göz kapaklarıma bulaştırdım. Fakat ikinci kullanımdan itibaren hiçbir sorun yaşamadım. İsteğe bağlı olarak ikinci kat uygulanabilir. Kirpiklerinizde yolunma hissi yaşamazsınız. Ürünün uzun ömürlü olması ve kurumaması için kapağını kapatırken tık sesini duyun:)

 Ben Watsons'tan satın aldım. Yılbaşı fırsatı olarak %50 indirimde. Kaçırmamanızı öneririm:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder