8 Ocak 2015 Perşembe

Estee Lauder Double Wear Concealer





Bugünkü konuğumuz Estee Lauder Double Wear Concealer Light Medium. Uzun zamandır kullandığım bu ürünün çok güzel, kremsi bir yapısı ve harika bir kokusu var. Göz çevremdeki belirgin olan damarları rahatlıkla kapatıyor. Kalıcılığı oldukça iyi sabah saatlerinde sürüyorum ve akşam makyajımı temizleyene kadar benimle. Gün içerisinde göz çevresindeki  çizlerde birikme, topaklanma yapmıyor. SPF10 içeriği ile Güneş koruması sağlıyor. Fırçası süngerli olduğundan farklı bir fırça vs.kullanım gerektirmiyor. Mat bir bitişi olduğundan üzerine pudra uygulamaya gerek duymuyorum. Uygularken, süngeri göz çevreme 2-3 defa dokundurup, yüzük parmağım ile tampon hareketleri ile yediriyorum. Göz çevresine yaptığınız her uygulamada yüzük parmağınızı kullanın. Çünkü en yumuşak dokunuşa sahip parmağımız yüzük parmağımızdır.

Ürünün üç ayrı renk seçeneği var. Orta olarak niteleyebileceğim "light medium" benim cildime gayet uyumlu oldu. Kendime uygun rengi bulduğumdan renk seçeneğinin az olması beni rahatsız etmedi açıkcası. Doğru renk seçimi her üründe olduğu gibi çok önemli, fazla açık renkli göz çevresi komik olacaktır. Bu sebeple kullandığınız fondötenden birazcık daha açık bir renk tercih etmelisiniz.

Ürünü bir Tekin Acar alışverişi sonrasında deneme boy olarak hediye etmişlerdi. Bu sayede deneme fırsatım oldu. Elimdeki bitince, kesinlikle yeniden alacağım bir ürün.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder