13 Ocak 2015 Salı

Kış Rutinim


Kış günlerinde çantamdan ayırmadığım ürünler bugün konuğumuz.

Bepanthol;
İçinde bulunduğumuz kış günlerinde cildimiz geriliyor, dudaklar kuruyor ve özellikle yanaklarımızda ve ellerimizde kuruluk oluşabiliyor. Cildimiz her zamankinden fazla neme ihtiyaç duyuyor. Bu nedenle cildimin ihtiyacını karşılamak adına tercihimi Bepanthol'den yana kullanıyorum. Bepanthol tam olarak nem odaklı bir krem. Bu nedenle soğuk kış günlerinde yüzüm ve ellerim kendisine emanet.

Neutrogena Balm;
Kullandığım rujların genellikle nemlendirici özelliği olmasına özen gösteriyorum. Ancak son günlerde yaşadığımız soğuklarda haklı olarak yetersiz kaldıklarını farkettim. Bu nedenle gün içerisinde ve akşam yatmadan önce Neutrogena balm kullanarak dudaklarımı nemlendiriyorum. Gün içerisinde kullandıktan sonra üzerine rujumu sürüyorum. Ve etkili nemlendirme sağlıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder