3 Ocak 2015 Cumartesi

Sun In Saç Spreyi




Buse Terim referansıyla kullandığım bir saç spreyi. Oksijenli su veya papatya suyu mantığında saç rengini açıyor. Aslında Amerika'da satılıyor. Ben Ankara'da Amerikan pazarından aldım. Spreyin iki ayrı aroması var. Ben tropikal olanın kokusunu daha çok sevdim. Spreyi, nemi havluyla alınmış saça uygulamak gerekiyor. Ben tutamlar halinde saça uyguladım. Normalde saça spreyi sıktıktan sonra güneş ışığına çıkmanız gerekli ama kış günlerinde saç kurutma makinası da işinizi görür.





Şu anda saçlarımda boya olduğundan spreyi kullandığım eski bir fotoğrafı paylaşıyorum. Fotoğraftaki renk için bir kaç kez uygulama yapmıştım. 

Spreyi boyasız saçlarda uygulamanız daha iyi bir sonuç verecektir. Eğer saçlarınızda boya varsa saçta yeşermeye sebep olabilir. Eğer boyalı saça uygulayarak gölgeli bir renk elde etmek isterseniz öncelikle saçın alt kısmından bir tutamda denemelisiniz. Spreyin arkasında renk skalası bulunuyor ve kumral tonlarında renkler elde etmenizi sağlıyor. Kızıllık vermiyor. Kumral tonlarında gölgelendirme ve boyaya bağımlı kalmamak adına denenmesi gereken bir sprey. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder