12 Ocak 2015 Pazartesi

Sephora İndirimi




Herkese iyi haftalar.. Sephora'nın indirime girmesiyle soluğu AVM'de aldım. Ancak acelem olması ve kalabalık sebebiyle çok fazla alışveriş yapamadım. Aklımda belirlediğim, ihtiyacım olan bir kaç parçayı alabildim.  Alışveriş listem fondöten fırçası, far fırçası ve lipglosstan oluşuyor. Alır almaz yorumlarımı paylaşmak için hemen denedim.

*Fondöten fırçası-No:47;
Elimle fondöten sürmekten ve elimde bıraktığı histen gerçekten nefret ediyorum. Şimdiye kadar hep süngerle uygulama yapıyordum. Ama fırçayla uygulamak daha pratik ve profesyonel gibi geliyordu. Fırçanın kılları yumuşak ve cildi rahatsız etmiyor. Bir miktar fondöteni fırçaya damlatıp yüzüme uyguluyorum. Yüzümüzü boyar gibi değil, tampon hareketlerle uygulamak gerekiyor. Bu her zamankinden biraz daha uzun sürdü benim için. Fondötenin duruşunda bir farklılık olduğunu söyleyemem. Sanırım benim acemiliğimden kaynaklı ton eşitsizlikleri oldu. Elimin biraz daha alışması lazım. Fondöten fırçası için ilk izlenimim, süngerle uygulama yapmak daha pratik:) Fiyat:25 TL

*Far fırçası-No:22;
İlk kez bir far fırçası aldım. Şimdiye kadar farların içinden çıkan fırçaları veya kulak çubuğu kullanarak far sürüyordum. Aklınızda bulunsun kulak çubuğuyla çok güzel gölgeli makyaj yapılıyor. Yumuşak bir fırça ile far sürmek süngere göre oldukça rahat. Fırça, göz kapaklarınızı hiç rahatsız etmeyecek kadar yumuşak ve farı anlamsız bir şekilde dağıtmayacak kadar sert. Yani gayet güzel bir uygulama sağlıyor. Fiyat 15TL

*Lipgloss;
Bu rujun daha önce farklı bir rengini kullanmıştım. Tadı, kokusu ve kıvamı çok güzel olduğundan yeniden almak istedim. Ancak indirim sayesinde pek fazla renk seçeneği kalmadığından mor olanı aldım. Ve şunu farkettim ki kadınlar indirim görünce mor ruj bile alır:) Şanslıyım ki dudaklarımda mor renkle karşılaşmadım. Daha çok parlatıcı özelliği ağır basıyor. Fazla uyguladığımda ise pembemsi bir renk bırakıyor. Bu sayede aynı ürünün her rengini rahatlıkla alabileceğime karar verdim. Fiyat: 10 TL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder