2 Mart 2015 Pazartesi

Bobbi Brown Stick Fondöten


Daha önce çok severek kullandığım ama aynısını bir daha bulamadığım stick fondötenim azalınca, yenisini bulma çabalarım başladı. Şansımı Bobbi Brown'dan yana denedim.


Ten rengimden biraz daha koyu bir renk almak istediğimde "Honey 5" numarayı önerdiler. Yapı olarak biraz kalın bulduğum bir fondöten oldu. Plastik makyaj için daha uygun olabileceğini düşünüyorum. Etkili bir kapatıcılığı var. İsminden anlaşıldığı ve resimde de gördüğünüz gibi sarı alt tonlu bir fondöten. Benim cildime pek uyum göstermedi. Yani renk seçiminde çok doğru yönlendirilmedim. Yoğun makyaj uygulamalarında tercih edilmesinin daha iyi olacağını düşünüyorum. Eğer siz de tercih etmek isterseniz mutlaka cildinizde deneyin ve gün ışığında bakın. Geniş renk skalasından kendinize uygun olanı muhakkak bulabilirsiniz. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder