30 Mart 2015 Pazartesi

Loreal Lumi Magique Base


Bir süre önce Gratis indiriminden aldığım Loreal Lumi Base bugün konuğumuz. 

Fotoğrafta çok az uygulanmış halini görüyorsunuz.
Ürünün gramajı az olsa da çok az miktarda uygulamak yeterli olduğundan uzun süre kullanılabilir. İnci beyazlığında, sedefli ve hafif bir yapısı var. Yüze uygulandığında fondötenin daha parlak, ışıltılı görünmesini sağlıyor. Ama ürünü bir çok kişinin yaptığı gibi ben de aydınlatıcı olarak kullanıyorum. Elmacık kemiklerinin üzerine doğru uygulayarak aydınlık ve hafif sedefli bir görünüm elde ediyorum. Sedefli görünümü çok sevdiğim için, yüzüme fondöten sürdükten sonra fondöten fırçasıyla az bir miktar elmacık kemiklerimin üzerine uyguluyorum ve çok fazla yedirmiyorum. Benim çok sevdiğim bir ürün oldu. Fakat siz sedefli, parlak renkleri sevmiyorsanız uzak durmanız gereken bir ürün.




2 yorum:

  1. bu makyaj bazının seveni çok fazla cildim yağlı olduğu için toz urun kullanıyorum :) güle güle kullan

    YanıtlaSil
  2. yağlı ciltte pek iyi olmayabilir gerçekten. Teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil