16 Mart 2015 Pazartesi

Flormar Kaş Farı



Yaklaşık bir sene önce kaşıma kıl atımı tekniğiyle kalıcı makyaj yaptırmıştım. İlk etapta çok güzel bir görüntü oldu fakat sonrasında renk solmaya kızıl, mor gibi renkler almaya başladı. Bu nedenle kaş kalemleri bu rengi kapatmak için yetersiz kaldı. Kaşımdaki renk farklılıklarını kapatmak için kaş rimeli kullanıyordum. Bu kez de kaş farı denemeye karar verdim. Açıkçası kaş farının çok baskın bir renge sahip olamayacağını, dövmenin rengini kapatamayacağını düşünmüştüm. 



Flormar kaş farının üç renk tonu bulunuyor. Bana orta olan rengi uygun oldu. Ayrıca fırça almaya gerek duymadım. Maybelline gel eyeliner içinden çıkan fırçalarım vardı ve onlarla uygulamak çok güzel oldu. Kaş farının alttaki rengi kapatabilecek kadar pigmentinin iyi olması ve bir o kadar da doğal durması beni çok şaşırttı. Sabah aceleyle makyaj yapan biriyimdir ve bu far pratik uygulanması sayesinde hızımı hiç kesmedi. 

Kaş farını sürdükten sonra sabitlenmesi için önerilen bir de şeffaf kaş rimeli var. Ürünü denedikten sonra memnun kalmazsam diye almayı ertelemiştim. Fardan oldukça memnun kaldım. Hatta kaşlarım için çok iyi bir kurtarıcı oldu. Bulaşma dökülme ya da topaklanma gibi bir sorun yaşatmadığından sabitleyici almaya gerek kalmadığını düşünüyorum. Ama bir yandan da merak ettiğim için ilerleyen süreçte alabilirim:) Fiyatı 15 TL civarında olmasına rağmen oldukça iyi bir performansa sahip olduğunu söyleyebilirim. Denemenizi tavsiye ederim. 

Bir de kalıcı makyaj düşünüyorsanız bir kez daha düşünün derim:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder