5 Mart 2015 Perşembe

Dermokil // Kilden Gelen Güzellik


Son günlerde Dermokil'den gelen paketimi değerlendirmeye aldım.. Markayı ilk kez denedim ve oldukça memnun kaldım.. Hatta şimdiye kadar kullanmadığıma üzüldüm. Gelelim ürünlerin tek tek incelemesine..

Dermokil Kil Etkili Temizleyici Bakım;




Kil maskeleri haftalık bakımımda olmazsa olmazım.Kilin faydaları saymakla bitmiyor. Cilt tonunu eşitlemekten, siyah nokta oluşumunu önlemekten tutun da batıklara bile iyi geliyor.  Dermokil bu maskede 25 yaş ve üstü bayanlara hamamelis özü ile yağ dengelemeyi ve sarı kil sayesinde de gözenekleri derinlemesine temizlemeyi vaad ediyor. Şimdiye kadar tercihim hep beyaz kil olmuştu. Sarı kili ilk kez denedim. Maske ince bir yapıya ve güzel bir kokuya sahip. Sürdüğünüz anda serin ve ferah bir his bırakıyor. 10 dakika kurumasını beklemek gerekiyor. Yüzünüzde bekledikçe ten rengine yakın bir renge bürünüyor. 10 dakikanın sonunda ciltte kurumuş ve gerilmiş oluyor. Ben temizlemesinin kolay olup olmayacağına dair endişeliydim ama ılık suyla oldukça kolay temizleniyor. Yüz yıkama işlemi sonrasında cildi tonikle temizlemek gerekiyor. Tonik uygulaması sonrasında pamukta hiçbir kalıntı göremeyeceksiniz. Cildinizin nasıl temizlendiğinin en açık ispatı bu. Cildinizdeki parlaklığı ve temizliği siz de farkedeceksiniz...


Dermokil Cilt Besleyici Nemlendirici;


Ürün yağ dengeleyici özelliği ile karma ciltlere hitap ediyor. T bölgesindeki yağlanmaları aza indirgiyor. Temizlenmiş cilde, az bir miktar (avuç içinde ısıtılarak) kullanmak yeterli oluyor. Yoğun bir yapıya sahip. Ciltte yağlı bir his bırakmadan nemlendirme sağlıyor. Cilt kolayca emiyor. Bir kaç gündür düzenli olarak kullanıyorum ve her kullanım sonrasında ciltte bıraktığı yumuşacık, kadifemsi hissi çok sevdim..


Dermokil El Kremi;

Öncelikle şunu söylemeliyim ki papatya özlü ürünler bana pek bir demode gelirdi ve tercih etmezdim. Bu el kremi sayesinde anladım ki ben bu kokuyu çok seviyormuşum:) Krem oldukça yoğun bir yapıya sahip bu nedenle az bir miktar kullanmak gerekli. İlk sürdüğünüz anda yağlı bir his bırakıyor ama bir süre sonra cilt emiyor. Ellerdeki çatlaklara da çok iyi gelecek bir yapısı var. Benim çantamda yerini aldı bile..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder