20 Mart 2015 Cuma

Rimmel Provocalips Kalıcı Ruj



Watsons Kadınlar günü indiriminden aldığım Rimmel Provocalips kalıcı ruju yazmadan önce bir kaç kere denedim. Aslında ilk denememde fikrim belliydi ama bir kaç kez daha şans vermek istedim. Çünkü bu rujdan oldukça umutluydum.


Daha önce alışveriş yazımda da yazdığım gibi 1 numarayı kullandım. Gül kurusunu andıran doğal bir renge sahip. Ruj, renklendirme ve sabitleme olarak iki bölümden oluşuyor. Süngerli ucu rahatça uygulanmasını sağlıyor. Kalıcı rujlarda düzgün uygulama çok önemli oluyor. Taşması halinde düzeltmek biraz zahmetli...
Ancak ruj dudak çizgilerine çok fazla doluyor. Anında sabitlenmiyor. Uyguladıktan bir süre sonra sabitlendiğinde sanki dudak üzerinde bir katman varmışta o çatlıyormuş gibi bir görünüme bürünüyor. Tercih ettiğim renk açık bir ton olduğundan kusurları daha çok belli ediyor. Bu görünümden sonra çıkarmak istediğimde peçeteyle biraz sert silince büyük ölçüde çıkıyor. Yani 16 saat kalıcılık bir yana, ciddi bir sabitlenme ve çıkmama gibi bir durumu söz konusu değil. 
Şimdiye kadar denediğim Rimmel London ürünlerinden çok memnun kalmıştım. Ancak kalıcı ruj konusunda hiç başarılı bulamadım maalesef. Kendilerini bu alanda da geliştirmelerini umuyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder